.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 1 شنبه

* گوسفند چيني هم وارد شد! در تعدادي از محل‌هاي عرضه دام، بخصوص شهرستان ورامين، نوعي گوسفند از گونه "چيني" به فروش مي‌رسد كه از سمت زاهدان به اين محل آورده شده است. خصوصيات اين گوسفند شامل دنبه بسيار كوچك، هيكل بزرگ در اندازه يك گوساله، چربي كمتر و... است. به گزارش آتي، به نظر مي‌رسد اين خصوصيات نشان دهنده نوعي جهش ژنتيكي در جنين گوسفند يا تزريق هورمون در هنگام رشد است. در صورت ورود دام چيني به كشور، احتمال به خطر افتادن وضعيت توليد دام در كشور بسيار زياد است.
* دو خواننده لس آنجلس نشين و مبتذل خوان، طي هفته‌هاي گذشته به تهران آمده‌اند و ديدار با يك مقام ارشد دولتي را در برنامه دارند. شفاف نوشت: يكي از اين دو، روز چهارشنبه هفته گذشته براي نخستين بار وارد تهران شد و ديگري نيز ويلايي در شمال كشور دارد. براساس همين گزارش، يكي ديگر از خوانندگان مقيم آمريكا قبلا با خانواده‌اش به تهران آمد و پس از ديدار با همان مقام دولتي، ضمن سكونت دايم در تهران، درخواست‌هايي براي مجوز كنسرت و آلبوم نيز ارايه داد. نكته مهمي كه بايد در آن تأمل شود اينست كه باز گرداندن خواننده‌هاي لس آنجلسي با چه هدفي صورت مي‌گيرد؟
* بعد از اقدام كشورهاي اروپايي و امريكايي و تركيه در راه اندازي شبكه‌هاي فارسي زبان، دولت مصر هم يك شبكه فارسي راه اندازي مي‌كند. عصر ايران به نقل از آخرين نيوز نوشت: شبكه تلويزيوني ماهواره‌اي الازهر مصر اخيرا چهار زبان ديگر را به فهرست برنامه‌هايي كه براي ميليونها مسلمان در سراسر جهان پخش مي‌كند اضافه كرده است. به اين ترتيب الازهر كه يكي از قديمي‌ترين مراكز آموزشي و ترويج اسلام ميانه رو است در كنار زبان عربي به چهار زبان ديگر يعني انگليسي، فرانسه، اردو و پشتو هم برنامه پخش خواهد كرد. مسئولان اين شبكه همچنين از راه اندازي و پخش برنامه به سه زبان ديگر از جمله فارسي هم خبر دادند. شبكه الازهر كه رئيس آن توسط دولت انتخاب مي‌شود به شكل سنتي از موضع دولت مصر حمايت مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.